سوالات متداول

در این بخش می‌توانید جواب سوالات خود را در زمینه های گوناگون بیابید. چنانچه جواب پرسش شما پیدا نشد در قسمت تماس با ما با تلفن ثابث، واحد پشتیبانی و یا با پیام رسان تلگرام جوابگوی شما هستیم .

شرایط گارانتی و مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

تمامی توضیحات شرایط گارانتی و مرجوع کردن کالا در این بخش توضیح داده شده است.

چگونه از موبایل خرسندی خرید کنم؟

برای ثبت سفارش در فروشگاه موبایل خرسندی، کافی است کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس باید به بخش تسویه حساب رفته و با وارد کردن دقیق مشخصات شخصی و انتخاب یکی از شیوه‌های حمل و نقل و پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌توانم حضوری از موبایل خرسندی خرید کنم؟

بله، برای مشتریانی که ساکن کرج هستند امکان خرید حضوری به راحت ترین شیوه ممکن به دلیل مناسب بودن موقعیت مکانی فروشگاه موبایل خرسندی میسر است.

اگر در هنگام تحویل سفارش کالا آسیب دیده باشد میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله، هنگام تحویل سفارش باید بسته بندی سالم و بدون هیچ گونه ضربه خوردگی و آسیب دیدگی باشد اگر بسته بندی کالا آسیب دیده بود به هیچ وجه بسته را تحویل نگیرید و به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا روند ارسال مجدد سفارش انجام شود.

چطور می‌توانم سفارشم رو پیگیری کنم؟

وارد سایت موبایل خرسندی شوید، سپس وارد حساب کاربری خود شوید، در قسمت سفارشات، توضیحاتی که مربوط به نحوه ارسال و کد پیگیری هست رو میتونید مشاهده کنید و می‌توانید با واحد پشتیبانی نیز تماس بگیرید.

نحوه ارسال کالا در سراسر کشور چگونه است؟

مراکز استان‌ها : اگر مقصد مرسوله مراکز استان‌ها و بیش از ۱۰۰ شهری که این سرویس پستی را ارائه می‌دهند، باشد، زمانی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت (۱ تا ۳ روز) طول می‌کشد تا تحویل مقصد داده شود.
شهر تهران : در شهر تهران نیز با توجه به فاصله تا مقصد، حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت مرسوله به گیرنده تحویل داده می‌شود.
شهرستان‌ها : در سایر شهرستان‌ها نیز پست پیشتاز درون شهری مدت زمانی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت دارد.
نکته : تمام مدت زمان ذکر شده برای سرویس پست پیشتاز در روز های کاری می‌باشد و اگر قبل و حین ایام تعطیل سفارش داده شود به مدت زمان تحویل مرسوله به مقصد افزوده میشود.